Rabu, 21 November 2012

merepek...

Assalamualaikum....alhamdulillah malam ni in sya Allah akan menetas lagi telur2 kat dalam inkubator mini aku...lebih kurang 10 biji dah mula meretak...jumlah semua yang sama tarikh menetas lebih kurang 40 biji....rasanya belum nak jual lagi anak ayam yg ni pasal ingat nak bikin stok ayam dara la..nak buat induk..skrg ni ayam belum rancak nak bertelur,jadi jumlah telur yang dikumpul utk di eram agak kurang..ade la dalam 5 biji sehari...dulu mula2 berjinak dgn ayam kampung ni,mmg leceh sikit pasal minat tu blum ade...tapi lama kelamaan timbul minat..setelah mencari info2 tntg ayam kampung,rupanya ia dah jadi satu bidang yang amat mendatangkan keuntungan jika kita btl memberi fokus..so,aku mencuba bidang ini,dan harapan aku agar teman2 semua dapat memberi sokongan dan mendoakan yg terbaik buat aku dalam meneruskan minat dalam bidang yg baru aku ceburi ni...sekian..tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan